معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های "مهر تحصیلی" و "مهرتندرستی"در مناطق زلزله‌زده استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 20 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام مهدی توسلی، با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای طرح مهر تحصیلی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، اظهار کرد: در این طرح که مشابه آن در ابتدای سال تحصیلی و به منظور تامین مایحتاج مورد نیاز دانش آموزان نیازمند اجرایی می‌شود، نسبت به تامین احتیاجات تحصیلی دانش آموزان مناطق زلزله‌زده اقدام خواهد شد.

توسلی با بیان اینکه در تلاشیم با توان حداکثری این طرح را اجرایی کنیم، گفت: برای اجرای مطلوب این طرح نیازمند مشارکت خیرین هستیم.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به طرح مهر تندرستی برای خدمات‌رسانی در حوزه دارو و درمان زلزله‌زدگان داشت و اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ اولیه برای اجرای این طرح در استان انجام گرفته و امیدواریم در هفته‌های آتی بتوانیم این طرح را اجرایی کرده و در بحث دارو و درمان زلزله زدگان ورود موفقی داشته باشیم.

توسلی سپس با بیان اینکه تمامی همایش ‌های تدارک دیده شده برای گرامیداشت هفته وقف حذف و تبلیغات محیطی نیز به حداقل رسیده، اظهار کرد: خیلی از برنامه‌های تدارک دیده شده در سطح استان به مناسبت هفته وقف حذف و هزینه‌های آن صرف کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان شد.

وی در ادامه با اشاره به برپایی آشپرخانه در بقعه احمدابن اسحاق جهت طبخ و توزیع غذا بین زلزله زدگان، اظهار کرد: در حال حاضر نیز به دنبال تهیه  و توزیع بسته‌های مواد غذایی شامل برنج، روغن و ... در مناطق زلزله زده هستیم و امیدواریم ظرف چند روز آینده این اقدامات عملیاتی شوند.

توسلی با بیان اینکه در ایام فته وقف هستیم، اظهار کرد: بهترین اقدام برای ترویج فرهنگ وقف این است که مردم برکات آن را احساس کنند، لذا تلاش خواهد شد تا با خدمات رسانی مطلوب به زلزله‌زدگان از طریق درآمدهای موقوفات نسبت به ترویج فرهنگ وقف در جامعه اقدام شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار